lørdag 29. mars 2008

Plantene vokser?!




Jeg puttet i noen planter i går og det ser faktisk ut til at de har strukket seg ørlite grann selv uten belysning. Hadde jeg ikke trodd.

På kvelden fikk jeg armaturet på plass, det hadde "originalt" seks lysrør men jeg tok vekk to og satte reflektor på tre av de fire gjenværende. Klipsene til reflektorene skulle festes på lysrørene men det fikk jeg ikke plass til, så jeg skrudde dem opp i armaturet heller. Satte i tre nye Phillips 965 lysrør, disse fikk reflektor og ett biltema vekstlysrør som må nøye seg med å skinne uten reflektor. Selve armaturet ser grusomt ut og jeg må i nærmeste fremtid få sett om jeg kan få pusset det opp på ett eller annet vis. Det er kanskje enklere å prøve å snekre sammen ett nytt?

Jeg plantet ferdig og flyttet alle fiskene jeg har i fra 70-literen til deres nye hjem.

Ingen kommentarer: